23948sdkhjf

Rosemunde har rejst sig efter krisen

De sidste 10 år har budt op- og nedture for modevirksomheden Rosemunde. Mærket har nu rejst sig, og er igen tilbage på ret køl.
Jubilæet fejres med en jubilæumskollektion i butikkerne. Kollektionen går under navnet ”now and then”. Det skriver fashionforum.dk.

Rejser sig efter krise
- Rosemunde var gået ned og havde simpelthen knækket nakken, hvis ikke den nuværende adm. direktør Brian Kristoffersen havde overtaget, siger Torben Olsen.

Torben Olsen forklarer desuden, at virksomheden inden da ikke tjente penge.

- Indtjeningen udeblev og virksomheden var i økonomisk krise, siger han.

Sådan ser det dog ikke ud længere. Virksomheden har rejst sig efter krisen. Bruttofortjenesten for 2013 endte på 30,6 mio. kr. mod 23 mio. kr. året før. Desuden kunne virksomheden også fremvise mere end en fordobling af bundlinjen, som landede på 9,3 mio. kr. mod 4,5 mio. kr. efter skat i fjor.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.143